Re: [MOEDE] Datoer Symbion/NBI feb-maj

Kristian Vilmann skrev:

> Jo. Det ved vi godt :)

Og det står endda på webstedet:

   http://www.sslug.se/moede/lokaler

Men mig bekendt er både Henrik og Peter også optagede på
torsdag.

Der er ikke »lærere« på NBI, der er VIP'er, TAP'er og
studerende.

> Hvis Björn tilfældigvis er på NBI når der er møde, og han
> ikke lige har andet for, plejer han at lukke pænt op og i.
> Men det kan vi selvfølgelig ikke regne med.

Men der er ikke noget galt i at spørge.

> Jeg har som sagt adgang til (dele af) NBI. Hovedsageligt
> for at kunne passe (lidt) på tyge.sslug.dk og meget på
> www.linuxforum.dk Jacob Sparre har (logisk nok) også
> adgang til NBI. Men Jacob har desværre (for os i hvert
> fald) bosat sig på en ø i Middelhavet.

Der er ikke helt så mange linuxforedrag hernede, men vi
arbejder på det.

Jacob
--
»DFSG's anti-diskriminations-klausul er knap nok den entropi
 værd, det kræver at transmittere den.« -- også Makholm