Re: [MOEDE] Datoer Symbion/NBI feb-maj

On Sat, 12 Feb 2005 12:54:29 +0000 (UTC)
Jesper wrote something like:

> Det er et Klid møde ... syntes du vi skal flytte
> dette p.g.a. Klidmødet?

Det har jeg svært ved at bedømme. Hvis en eller en anden vil være
mødeansvarlig bestyrelsesmedlem, så tropper jeg op med slides,
eksempler og oplæg til spændende debat om scriptingens fordele og
ulemper set på baggrund Posix/susv3 standardens formuleringer
incl. en begrundelse for hvorfor standarden er nødvendig:-)

Jeg medbringer ikke en bærbar (men har stor erfaring med transport
af almindelige PC'er.)