Re: [MOEDE] Oplæg til nye medlemsaktiviteter IGEN

On Thu, 10 Feb 2005 22:58:22 +0100, KARSTEN
<sslug@sslug> wrote:
<zap>

Til at starte med vil jeg lige komme med et mindre, surt opstød, så
jeg kan få dét ud af verdenen:
Det ville være meget lettere at svare på specifikke ting i dit oplæg
hvis det var indsat som tekst direkte i din besked, i stedet for som
en vedhæftet fil ;)

Men for at komme med en kommentar til oplægget, så synes jeg det for
så vidt ser vældig fint ud! :D Dog er jeg selv nok en af den slags
brugere du ikke ville have fået med - jeg har egentlig haft det fint
med at rode og fumle rundt mere eller mindre alene indtil det har
fungeret som jeg har villet have det :)

Én tilføjelse dog: Hvad med "sociale arrangementer" som ikke specifikt
er for '[ny]begyndere' og ikke er computer-/teknologirelaterede?
F.eks. koncerter, bog-/tegneserie-/rollespils-/...-messer og
-konferencer, ikke-computer spille-/hyggedage, mm.?
Det vil nok højst sandsynligt være langt fra alle SSLUG-medlemmer der
kan finde interesse i det enkelte arrangement, men jeg ville da synes
det kunne være sjovt at mødes med en mindre flok med-SSLUG'ere til
ikke-tekniske arrangementer. Dette vil også medvirke/hjælpe til at man
får mere tilfælles med nogle SSLUG'ere end lige computere og, tror
jeg, dermed kraftigt 'forstærket' det sociale netværk.
Note: Jeg mener ikke at SSLUG skal arrangere disse arrangementer, mere
give et forum af en art hvor vi, medlemmerne, selv kan arrangere os,
når der kommer sådanne ting som andre SSLUG'ere kunne være
interesseret i.

- Freso