Posix Shell - Torsdag d. 17 februar

   Jeg sætter mig gerne på Torsdag d. 17. Februar med emnet
Posix Shell definitionen og Bash - programmering i shell-miljø.

   Hvis det bliver til noget skal jeg komme med et detailleret
oplæg. Det kan nemt fylde en eller to aftener. Emnet er relevant
for begyndere og viderekomne, men vægten bliver lagt på
portabilitet og underliggende antagelser/forudsætninger.

   Det er et emne, som jeg behersker og som vil kunne afvikles i
dialog med medlemmerne.

   Det gør ikke noget, hvis det i stedet bliver 17. marts(:-)

Hej