Re: [MOEDE] Oplæg til nye medlemsaktiviteter

On Thu, Feb 10, 2005 at 11:13:34AM +0100, KARSTEN wrote:
> Hej!
>
> Jeg har netop meldt mig ind i moede-forummet. Jeg har
> tidligere reflekteret på Kristian Vilmanns nyhedsbrev
> (11.01.05) der bl.a. handlede om aktivering af medlemmer.
> Mine overvejelser er jeg nu gået videre med, det er der
> kommet det vedhæftede oplæg ud af.
>
> Indtil videre er jeg ganske imponeret over hvad der
> foregår i foreningen, på den anden side er jeg også efter
> hånden noget utålmodig efter at komme rigtigt i gang. Og
> hvad kan man så gøre ved det ...
>
> Jeg er spændt på at høre jeres reaktioner.

Kan du ikek lave vedhæftningen som text?
binære formater er ikke let at læse på tekst-baserede systemer
og forslaget vil heller ikke kunne ses i postarkivet.
eller måske mutt ikke hånterer filen "SSLUG =?ISO-8859-1?Q?opl=C3=A6g.sxw?="
særlig godt ;(

under alle omstændigheder  venligst lav det om til text
så alle kan være med :)

--
mvh Frank Damgaard  |