Re: [MOEDE] Opfordring: Moedekalender for Symbion/Bohr-institut feb-maj

I sslug.moede, skrev donald_j_axel:
>     Som foredragsemner kan jeg selv tilbyde
>        1) Shell scripting (og
>           udviklingen i standardspecifikationen
>           for Posix shell.)
>
>        2) Gawk - med udvidelser i forhold til awk. Netscripting.
>
>        3) Anvendelse af Gnu Netcat i scripts.
>
>        4) Konfiguration af firewall på Linux.
>
>  De fleste emner har vi haft oppe i tidligere sæsoner, men det er
>  jo alligevel emner, som fænger hver gang.

De lyder da spændende alligevel.
Hvis du er frisk, så må du da gerne sætte dig på nogle af nedenstående
datoer.

Datoer:
Februar:
Tirsdag den 8. Symbion
Torsdag den 17. NBI

Marts:
Tirsdag den 8. Symbion
Torsdag den 17. NBI

April:
Tirsdag den 12. Symbion
Torsdag den 21. NBI (aftenen før St. Bededag)

Maj:
Tirsdag den 10. Symbion
Torsdag den 19. NBI

Juni:
Tirsdag den 14. Symbion
Torsdag den 16. NBI

Der er endnu ikke fastsat nogle af møderne, da der ikke er
foredragsholdere der har budt sig til og vi(i bestyrelsen) ikke har
været ihærdige nok til at støve nogen op.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: