Oplæg til nye medlemsaktiviteter

Hej!

Jeg har netop meldt mig ind i moede-forummet. Jeg har tidligere reflekteret på Kristian Vilmanns nyhedsbrev (11.01.05) der bl.a. handlede om aktivering af medlemmer. Mine overvejelser er jeg nu gået videre med, det er der kommet det vedhæftede oplæg ud af.

Indtil videre er jeg ganske imponeret over hvad der foregår i foreningen, på den anden side er jeg også efter hånden noget utålmodig efter at komme rigtigt i gang. Og hvad kan man så gøre ved det ...

Jeg er spændt på at høre jeres reaktioner.

Med venlig hilsen

Karsten