Re: Opdatering om Ubuntulinux installationsarrangement.

Jesper Krogh wrote:

Hej I var alle til installationsarrangenemt i Kulturcafeen igår.

Først en stor tak til alle dem der gav en hjælpende hånd med på
arrangementet, det var rigtigt meget værd.

Aftenen blev lidt hektisk og der skulle nok have været et par stykker
mere til at hjælpe med, så det må vi se om vi kan forbedre til næste gang.

Vi er i SSLUG meget interesseret i at høre tilbagemeldinger fra folk for
at finde ud af:
* Hvad vi kan gøre bedre?
* Hvad der var skidt?
* Hvad vi har gjort godt?
... send det gerne til epost-listen sslug@sslug

Da vi igår kun beskæftigede os med Ubuntu-linux, har jeg her på SSLUG's
wiki lavet en side med de hyppigste spørgsmål og svar:
http://wiki.sslug.dk/Ubuntu_FAQ
En wiki er et sted, hvor alle kan rette/tilføje, etc. Så i er alle
velkomne til at skrive spørgsmål og svar ind på siden, hvis der er noget
som er gået min næse forbi (det er der sikkert).

Mvh. Jesper Krogh

--
Jesper Krogh, sslug@sslug, JabberID: sslug@sslug

Meget var fint.

  1. Når du starter et nyt projek ville det være spænde (for mig) at
     høre lidt historie omkring produktet (det troede jeg at du ville
     da du hentede flip-over'en)
  2. Vi regner med at det er novicer - som mig -  der kommer... hvad
     med en storskærm intro når installationen er igang/færdig for de
     fleste: Hvordan man sætter lydkort op,... samba til win og
     forbindelse til LAN (windows) mv. (du kan sikkert låne en)
  3. det er en god idé med en ubuntu side