Fwd: Opdatering om Ubuntulinux installationsarrangement.

Hej

Tak for et godt start op arrangement.
For mig var det helt klart en succesoplevelse!

Hvad der kunne gøres bedre. Det er vel uden for scope for arrangementet, men en nedskreven liste med gode forslag til hvordan jeg modner min installation ville være en god ide. Kender i fx en sikker og begyndervenlig firewall som kører godt med ubunto?...

Når jeg foreslår at den skal være nedskreven er det fordi man fx ikke behøver så meget hjælp og fordi man efter mødet kan tage den med hjem og selvstændigt fortsætte hvor man slap.

Tusinde Tak
Svend Erik Madsen.