Re: [MOEDE] Opdatering om Ubuntulinux installationsarrangement.

I sslug.moede, skrev Jesper Krogh:
>  Aftenen blev lidt hektisk og der skulle nok have været et par stykker
>  mere til at hjælpe med, så det må vi se om vi kan forbedre til næste gang.

Der var:
* En bærbar med defekt CD'romdrev og intet netværksinterface. Den nåede
  heldigvis aldrig så langt i installationen at den fik ødelagt det
  eksisterende system.
* En spritny IBM bærbar, hvor NTFS filsystemet var splittet ud på disken
  og XP nægtede at defragmentere det og qtparted derfor nægtede at
  rezise det. (Partition magic blev rådet).
* En IBM netvista, som på en eller anden måde ikke fangede CD-romdrevet
  efter installationen var sparket igang. Der må virkeligt have været
  noget mærkeligt hardware i den maskine.
* En der blev rådet til ikke at installere Linux, da der ikke var fri
  diskplads at gøre godt med på systemet.
* En med en succesfuld installation, men gode råd var dyre da han gerne
  ville lave video-chat med MSN.

Ellers tror jeg at der var success ved de fleste.

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: