Re: [MOEDE] Messe i Roskilde i den kommende weekend

On 29 Sep 2003 00:19:22 +0200, Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

>Vi har en stand Iværksættermessen 2003 i Roskilde
>i den kommende weekend -> http://www.hvad-sagde-jeg.dk/
>
>Vi har stand A12 med 2x3 meter som skal bemandes fra kl
>10:00 til 18:00 lørdag og søndag.
>
>Jeg forestiller mig at vi har et bord og stole med "hjemmefra",
>og hver person har en laptop koblet sammen i et net, hvor vi
>så kan demonstrere programmer på - fx. OpenOffice.org.

Jeg har et "mindre" problem med min laptop (af ren teknisk grad)
Jeg kan simpelthen ikke få den nyeste version af OpenOffice til at
køre på den.
Kan vi tillade os at vise en lidt ældre version frem eller er der
nogen der lige ved hvordan man opgraderer sin OpenOffice ?

>Status er at følgende har meldt sig til at stå på standen.
>* Gitte (længde?)
Jeg kommer lørdag + søndag (fra ca. 12 - afhænger af bus/tog)

[SNIP]

>Standen skal sættes op fredag mellem 8 og 23, og tages ned søndag efter
>18.

pto kan først sent (efter 20.30?)
han har bord + stole så det må blive der vi gør det

>Hvem kan fikse noget dekoration i en fart?

Jeg har minus idéer i den retning - kom frem med alle de kreative
idéer!

Hilsen Gitte