Re: [MOEDE] Messe i Roskilde i den kommende weekend

On Mon, 29 Sep 2003 20:57:15 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<sslug@sslug> wrote:

>Hvad med OpenOffice.org CD'er, skal jeg forhøre direktøren for
>Linuxpusher om han kan sponsere? Hvor mange vil vi skulle bruge?
>
>Knoppix/Dappix CD'er? Mozilla på CD?

Eiiiiiii - direktøren for Linuxpusher ville bare være SÅDAN en
guttermand hvis han ville sponsere et par skiver :-))
Jeg ved ikke lige antal, men Knoppix/Dappix lyder fint. Og så
OpenOffice. (Hmmm en djævel slog ned i mig her i den sene nattetime og
jeg kom til at tænke på om man burde have et par win-versioner med af
OOo for at kunne vise dem den dejlige OSS verden ?)

Hilsen Gitte