Re: [MOEDE] Linux-Party i Slagelse 11-12/10

On Fri, 26 Sep 2003, Jesper Mørch wrote:

> Du angiver bare et tidspunkt/timeslot, så bliver du skrevet på programmet for den pågældende tid.
> - Så hvornår kan du?

Er lørdag kl. 14 for tidligt? Jeg tror lørdag sen eftermiddag/aften
ville være bedst for tilhørerne, men dér kan jeg ikke. Og søndag
formiddag er så frygtelig tidligt.

Jeg vil sætte mig på lørdag fra 14-15 eller evt. fra 13-14 hvis det er
ok. Eller måske skal vi for en sikkerheds skyld sætte halvanden time af,
det er jo ikke fordi jeg har så nemt ved at stoppe igen...

Er der projektor til fine slides eller skal jeg hellere tage den
"på slap line" med tavle og kridt?

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Den som tager spøg for spøg og alvor kun alvorligt
Han har faktisk fattet begge dele lige dårligt!
-- Piet Hein