Re: [MOEDE] Messe i Roskilde i den kommende weekend

On Mon, 29 Sep 2003, Jesper Krogh wrote:

> Jeg kan godt lørdag indtil ved 16.00 tiden. Jeg kan godt cykle op til

Cool! Hans kommer søndag.

> Hans og hente banneret. Er der tilfældigvis nogle der skal derud fra
> morgenstunden og kommer forbi Nørrebro?

Lille problem. Hans har mistet banneret ved Uptime -
glemt - gone :-(

> Jeg har en 2x400 mhz stationær der i øjeblikket ikke er noget på som jeg
> kan tage med ( kræver et pick-up ), den kan fint stå derude hele
> weekenden hvis det har interesse. Også har jeg en IBM-bærbar som fint
> kan bruges til demo, mens jeg er der ( den tager jeg med mig :-)

Vi skal satse på laptops - vi får ikke voldsomt meget strøm.

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.