Re: [MOEDE] Messe i Roskilde i den kommende weekend

I sslug.moede, skrev Peter Toft:
>  Vi har en stand Iværksættermessen 2003 i Roskilde
>  i den kommende weekend -> http://www.hvad-sagde-jeg.dk/
>
>  Vi har stand A12 med 2x3 meter som skal bemandes fra kl
>  10:00 til 18:00 lørdag og søndag.
>
>  Jeg forestiller mig at vi har et bord og stole med "hjemmefra",
>  og hver person har en laptop koblet sammen i et net, hvor vi
>  så kan demonstrere programmer på - fx. OpenOffice.org.
>
>  Status er at følgende har meldt sig til at stå på standen.
>  * Gitte (længde?)
>  * pto (lørdag + søndag)
>  * Frank (længde?)
>  * PEA (længde?)
> [...]

Jeg kan godt lørdag indtil ved 16.00 tiden. Jeg kan godt cykle op til
Hans og hente banneret. Er der tilfældigvis nogle der skal derud fra
morgenstunden og kommer forbi Nørrebro?

Jeg har en 2x400 mhz stationær der i øjeblikket ikke er noget på som jeg
kan tage med ( kræver et pick-up ), den kan fint stå derude hele
weekenden hvis det har interesse. Også har jeg en IBM-bærbar som fint
kan bruges til demo, mens jeg er der ( den tager jeg med mig :-)

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug