Re: [MOEDE] Messe i Roskilde i den kommende weekend

On 29 Sep 2003 00:19:22 +0200
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> Vi har en stand Iværksættermessen 2003 i Roskilde
> i den kommende weekend -> http://www.hvad-sagde-jeg.dk/
>
> Vi har stand A12 med 2x3 meter som skal bemandes fra kl
> 10:00 til 18:00 lørdag og søndag.
>
> Jeg forestiller mig at vi har et bord og stole med "hjemmefra",
> og hver person har en laptop koblet sammen i et net, hvor vi
> så kan demonstrere programmer på - fx. OpenOffice.org.
>
> Status er at følgende har meldt sig til at stå på standen.
> * Gitte (længde?)
> * pto (lørdag + søndag)
> * Frank (længde?)
> * PEA (længde?)
> [...]

De skilte vi fik lavet til Nti for 2 år siden må stadig
være hos DKUGG. Kan vi ikke låne dem.

Det kan man måske ikke kalde udsmykning, men de fortæller da hvad der foregår
Jeg tror der står "Fri Software" og "Linux" på dem.

--
Poul-Erik Andreasen

http://www.linux-service.dk
http://www.pea.dk