Re: [MOEDE] Skrivbare CD'ere til distributioner i Slagelse 11-12/10

Lørdag den 27. september 2003 09:51 skrev Rune Zimmermann:

> Hvis nogen vil være med, eller har nogle ideer til hvad vi kan lave af
> sjov i den henseende, så kast mig en mail.
> Jeg kunne f.eks. godt bruge lidt ekspert-bistand til at hjælpe med at
> optimere kernen?

Det kunne faktisk være et rigtig godt emne at tage op som foredrag og/eller workshop:
- Optimer din Linuxkerne...

Jeg kunne faktisk også godt bruge lidt ekspertise til at få optimeret min egen kerne - og vi to er sikkert ikke de eneste

Mvh. Jesper

--
PGP-key available with ID: 0x3C79049F