Re: [MOEDE] Skrivbare CD'ere til distributioner i Slagelse 11-12/10

Jesper Mørch wrote:

Er det noget man kan være sikker på vil finde sted?
- - For så vil jeg fluks skrive det i programmet ;-)

Vi er da i hvertfald nogle stykker der vil lege med Gentoo, så ja! - skriv det bare i programmet.
Om det bliver som omfattende som jeg håber må tiden jo vise.

Hvis nogen vil være med, eller har nogle ideer til hvad vi kan lave af sjov i den henseende, så kast mig en mail.
Jeg kunne f.eks. godt bruge lidt ekspert-bistand til at hjælpe med at optimere kernen?

Mvh.
--
Rune Z.
http://www.rune-z.dk