Re: [MOEDE] Install-party i Slagelse????

Jesper Mørch <sslug@sslug> writes:

> Det ville være rart om nogen kunne tænke sig at afholde en eller anden
> form for workshop eller foredrag. Om emnet så bliver sikkerhed under
> Linux, Linux på desktoppen eller noget helt tredje er mindre vigtigt.

Jeg vil godt stille mig op og holde et foredrag om 'Effektiv brug af
komandolinjen'. Det vil basalt set være et bash-scripting-foredrag,
men jeg vil nok fokusere på engangsbrug fra komandolinjen.

Jeg kan også sagtens sige noget om perl, men så vil jeg gerne have
stukket et mere konkret oplæg i hånden som jeg kan holde mig til.

--
 Peter Makholm     |      I laugh in the face of danger. Then I hide until
 sslug@sslug |                                          it goes away