Re: [MOEDE] Skrivbare CD'ere til distributioner i Slagelse 11-12/10

Jesper Mørch wrote:

> Jeg har fundet en sponsor til skrivbare CD'ere så vi kan cirkulere nogle CD'ere med distributioner ved oktober måneds Linuxparty i Slagelse.
Hvor mange skiver skal jeg rekvirere?

Ja, det kommer jo an på hvor mange der kommer :-) Det kunne være du skulle trække bestillingen så langt som muligt.

Vi er nogle stykke der snakke om at lave en gentoo-workshop, lidt i forlængelse af det i lørdags.
Planen er at sætte en hulens masse maskiner op med distcc og se hvor hurtigt vi kan lave en installation.
Der findes en dis. der hedder distcc-knoppix:
http://opendoorsoftware.com/cgi/http.pl?p=distccKNOPPIX

_Ret_ smart!

På den måde kan man benytte en hvilken som helst maskine, uanset styresystem, til kompileringen.

Står der ikke en masse win-maskiner på nettet i slagelse vi kunne bruge?
I givet fald kunne det være fedt hvis du kunne få lavet nogle af disse knoppix-cd'er.

Mvh.
Rune Z.