Re: [MOEDE] Kørsel på lørdag

On 22 Sep 2003 23:53:09 +0200
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> Hvem skal med over til Lund på lørdag?
> Jeg regner med at køre i bil - og har
> lovet lidt pladser væk, men er du interesseret
> i at dele billetprisen så sig lige til :)

Jeg vil gerne komme men må gå tidligere og tager derfor toget,
selv om det er tidligt tidligt man skal afsted!!!

Fra København H afgår tog RE 1038 10:20 mod Malmø C med ankomst
Malmø C 10:55. Fra Malmø C afgår tog RE 91038 11:06 mod
Helsingborg C med ankomst i Lund C 11:17.

Jeg håber, at der er andre, der skal med toget.