Re: [MOEDE] Linux-Party i Slagelse 11-12/10

On Sun, 21 Sep 2003, Jesper Mørch wrote:

> Tid og sted ligger nu HELT fast for Linux-Party i Slagelse:

<snip>

> Hvem fra Sslug har mulighed for at komme og fortælle eller afholde workshop om nogle af følgende emner:
> 	- Linux på desktoppen (Eks. OOo, Gimp og/eller Window Managers)
> 	- Sikkerhed på Linux vs. sikkerhed på Windows, hvilke services
> og demons er mindre sikre? hvornår/hvorfor er det tilfældet... (Sune
> Andersen/Hanne Munkholm???)

Ikke vs. Windows, det ved jeg intet om. Men jeg kan godt snakke lidt om
sikkerhed på Linux. Der er imidlertid mange i SSLUG der ved meget mere
end jeg gør. Men hvis de ikke gider rejse til Slagelse, kan jeg godt
tage den.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk