Re: [MOEDE] Grillfest Nu skal der ske noget. basta

On 19 Sep 2003 14:37:41 +0200
Jarl Friis <sslug@sslug> wrote:

> Som medlem af De Studerendes Vandreklub (og udgiver af adskillige
> klubblade) kan jeg også nævne bålstedet ved Kolle Kolle ud til
> Furesøen her har vi i vandreklubben afholdt mange grill-aftener (nogle
> med overnatning under åben himmel). Måske kan du få noget ud af at
> kigge på www.vandreklub.dk og evt. skrive til noge af de fora der
> findes der (man behøver ikke at være medlem for at skrive dertil så
> vidt jeg husker) Se www.vandreklub.dk

Det tror jeg ikke rigtig opbakningen til foretagendet har jo mildest talt
været noget vigende, og så er det ikke rigtig så meget ide i at lave undersøgelser.

--
Poul-Erik Andreasen

http://www.linux-service.dk
http://www.pea.dk