Re: [MOEDE] Mødet i morgen om Lambd-kalkylen

On Thu, 18 Sep 2003 11:39:04 +0200, Poul-Erik Andreasen
<sslug@sslug> wrote:

>Er du den eneste der kan filme. Det er jo ikke nødvendigt at der bliver etableret streaming, det er jo mere i dokumentationsøjemed.

Det ved jeg ikke om jeg er - der er vel andre derude med et kamera ???
Jeg ville bare sige på forhånd at jeg i hvert fald ikke kan komme og
filme så der måske er andre der kan komme på banen :-)

Hilsen Gitte