Re: [MOEDE] Install-party i Slagelse????

On Thu, 18 Sep 2003, Jesper Mørch wrote:

> - - For inspirationens skyld havde jeg tænkt mig at kigge ind til Linux-Party'et i Roskilde på lørdag.

Vel mødt! :-)

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               sslug@sslug
Any attempt to brew coffee with a teapot should result in the error

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:30 CEST [an error occurred while processing this directive]