Efterlysning

Hej sslug-møde

For et stykke tid siden blev der foreslået at lave sslug møder på
Handelsskolen på Frederiksberg, jeg har desværre kommet til at slette
mailen, og har prøvet at lede efter den i arkivet, men har ikke kunne
finde den så derfor prøver jeg her. Den der kom med forslaget må meget
gerne skrive til mig, det ville være rart at få noget op at stå for
nybegyndere det er der behov for.

Så vedkommende der læser dette, eller en af jer andre der kan huske hvem
det evt. var der skrev, skriv til mig enten her (eller på min personlige
mail for at undgå for meget unødvendig skriveri her).

De bedste hilsner
Rolf Larsen
www.skibhist.dk
mail: sslug@sslug