Hyggemöte om Intels Kompilatorer 2/10

Hejsan, första hyggemötet för terminen i Lund tänkte jag att vi kunde
hålla den 2/10. Jag tänkte berätta om användning av Intels
fortrankompilatorer för Linux och lite om vissa flaggor till kompilatorn
som kan vara bra att känna till. Jag har bara användarperspektiv själv och
vet inte speciellt mycket om internals i kompilatorn. Om det finns någon i
SSLUG som vill hjälpa till så skicka mig ett mail.

Mötet kommer att vara från 19.00 till 22.00 i E:2116 på E-huset, LTH. Vi
kommer att äta pizza före mötet.

Martin