Re: Re: [MOEDE] Reklame for Linuxparty.dk

proever lige igen....

=========

fair enough - det skal jeg nok ta' mig af.

saa folk, der gerne vil hjaelpe ifm med installfest loerdag, venligt lad mig vide:

navn & distribution(er) du oensker at hjaelpe med

rune: gider du laegge en note omkr det paa websitet ?
poul-erik: redhat guru, gentoo guru, eller noget andet?

/peter