Re: [MOEDE] Installfester - hvad vil vi opnå.

:
> Så hvad siger folk - bør vi melde hårdere ud eller er det godt nok som
> det er ?

Jeg har vist tidligere kommenteret på dette. For min skyld må det gerne
fremgå, at vi installerer _ikke_ Linux for dig: Vi hjælper dig, når du
sidder fast med _din_ installation. Du skal ikke forvente ekspertbistand,
men kan forvente at vi kan løse de mest basale problemer.

Personligt mener jeg at vi idag godt kan være så kræsne, at vi ikke gider
hjælpe folk, der ikke gider hjælpe sig selv (eks: Hvorfor skulle jeg
skrive et perl-script til nogen, som ikke engang selv gider at lære perl
og derfor ikke selv vil kunne vedligeholde det?). Jeg mindes ikke at vi i
de sidste par år har haft problemer med at få "kunder" nok. Problemet har
i langt højere grad været mangel på installatører.

Så mit råd er: Vær mere kræsen mht "kunderne" (f.eks. ved at stille visse
minimumskrav til udstyr og engagement), så bliver det samtidigt både
sjovere for "kunden" og lettere og sjovere at være installatør, og vi kan
måske derved få flere til at melde sig som installatører.

Hvis vi en dag bliver for kræsne, så der ikke er "kunder" nok, så skal vi
nok løsne lidt op for kræsenheden igen.

/Ole - der er begyndt at blive træt af at give, hvor der end ikke er en
chance for at få noget igen.
--
Gør noget ved spam: Send det til sslug@sslug
http://www.net-tjek.dk/ehandel/indh1.htm