Re: [MOEDE] Installfester - hvad vil vi opnå.

On Fri, 30 Aug 2002 21:02:22 +0200, Ask Holme wrote:

> Så hvad siger folk - bør vi melde hårdere ud eller er det godt nok
> som det er ?

Jeg bakker 100% om bag Ask. Jeg gider fandme ikke arbejde gratis
for folk, der dagligt sender en del af det danske
bruttonationalprodukt til Seattle, når man ligefrem kan læse mellem
linjerne, at det er engangsforestilling, vi ser noget til dem. Nok
er jeg idealist, men ved prostitution sætter jeg grænsen.

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail