Re: [MOEDE] Servere på installfester.

On Sun, 25 Aug 2002 18:04:19 +0200
"Lars Lerager Hansen" <sslug@sslug> wrote:

> "Ask Holme" <sslug@sslug> wrote:
> [KLIP]

> Jeg kan nemt forklare dig hvorfor installation af Linux ofte medfører
> "opsætning af et mindre web-hotel":
> FORDI MAN KAN :-)

for det første hedder det da "Fordi Jeg Kan" og derudover så mener jeg
ikek nødvendigvis at det skal høre med bare fordi man kan. For det
første kan du sagtens kører http server etc. på windows for det andet så
synes jeg at nogle af vores server "kunder" til installfesterne mere og
mere minder om at de bare vil have os til give dem en service, de ellers
skulle betale en hel del penge for, gratis. Den holdning bryder jeg mig
aldeles ikke om, men omvendt er der jo også en række server "kunder" som
gerne vil have en linux server derhjemme men har brug for lidt hjælp med
iptables etc. og så længe de er med på at det er hjælp til selvhjælp og
at de by time også selv bør komme tilbage og hjælpe andre synes jeg det
er fint nok.

Ask