Re: [MOEDE] Hyggemøde i Roskilde d. 2/9.

Rune Zimmermann skrev:

> [...]

Det var da også underskrevet. Det er gængs praksis at
<sslug@sslug> bliver enige om hvad der skal svares,
og at den der ender med at sende svaret derfor blot
underskriver med "/moderator" eller lignende for os alle
sammen.

> Måske for dig, ikke for mig.

Det var ikke godt. Hvordan kan man gøre det tydeligere at
det er en epostadresse?

> - Og det blev ikke bedre af du havde glemt "/kristian"

Det var ikke glemt. Det er, som jeg skrev ovenfor, vores
praksis at vi ikke sætter navn under beskederne fra
censuren.

> Dette er bare et af mange eksempler på at SSLUG mangler
> retningslinier (som er nedskrevne).

Det er sikkert rigtigt at SSLUG mangler nedskrevne
retningslinier, men det hænger muligvis sammen med
SSLUG-folks modvilje mod at formulere retningslinier i
naturlige sprog.

Hvad angår <sslug@sslug> har jeg dog svært ved
at forestille mig at det er praktisk at formulere mere
håndfaste regler end dem der findes på:

   http://www.sslug.dk/liste/announce/

> Hvis formuleringen var et problem skulle den slet ikke
> ha' været i kalenderen, som announce-mailen jo var en
> kopi af.

Nu er der altså forskel på at sætte noget på en webside og
at sende det ud til 6.000 mennesker. Vi (moderatorgruppen)
ville nok heller ikke godkende en besked med teksten
»Hyggemöte på Malmö högskola. Endnu ikke planlagt.«, selvom
en sådan tekst rent faktisk står i kalenderen.

Jacob
--
"In space, no-one can press CTRL-ALT-DEL"
                                        -- An Ada programmer