Re: [MOEDE] Hyggemøde i Roskilde d. 2/9.

fre, 2002-08-23 kl. 22:11 skrev Kristian Vilmann:

> Det var mig.
>
> Og nej, det var ikke et færdigt forslag. Så ku' jeg ligesågodt ha'
> skrevet det hele og sendt den til announce selv. Jeg har andet at lave
> end at rette sslug-announce-mails.

Sikkert..

> Jeg synes egentlig det er ganske klart:

Synes du?

> <snip fra reject-mail>
> Tror du ikke det er muligt at finde en bedre formulering end at ?? vil
> fortælle om kerneoversættelse?
>
> Noget med hvis der bliver tid vil vi også komme ind på oversættelse af
> kerner....  Bl.a bl.a bl.a

Nu var det jo ikke lige tiden der var et problem.. Tvært imod..Vi
manglede en til at fylde tiden ud.
Derfor blev jeg forvirret over hvad problemet var.
Men jo, du har da ret. Det tager sig måske ikke så pænt ud. - efter en
eller anden standard...

> mvh
>
> sslug@sslug
> </snip fra reject-mail>

> sslug@sslug ligner da en mailadresse man kan skrive til :)

Måske for dig, ikke for mig.
- Og det blev ikke bedre af du havde glemt "/kristian"

> Nogle gange bliver vi simpelt hen nødt til at være pedantiske og
> krakilske.
> So sorry.
>
> Vi har omkring 6000 mennesker der modtager disse mails. Hvis vi skal
> blive ved med at sende mails ud i det tempo vi holder lige for tiden,
> bliver sprog og stavning nødt til at være bare tilnærmelsesvis
> korrekt. Ellers gider folk ikke læse dem. Og så kan vi ligesågodt lade
> være.

Det har jeg skam fuld forståelse for.
Dette er bare et af mange eksempler på at SSLUG mangler retningslinier
(som er nedskrevne).
Hvis formuleringen var et problem skulle den slet ikke ha' været i
kalenderen, som announce-mailen jo var en kopi af.

--
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk

Ps.(til hele listen)- Og så er høflig og venlig tale iøvrigt ikke
forbudt.