Re: [MOEDE] Hyggemøde i Roskilde d. 2/9.

On Thu, 22 Aug 2002 21:56:53 +0200 (CEST)
Hanne Munkholm <sslug@sslug> wrote:

> Den gik ikke igennem fordi der stod "og ?? der vil fortælle om
> kerneoversættelse?". Du blev foreslået en bedre formulering
> såsom "hvis der bliver tid vil vi også komme ind på
> oversættelse af kerner". Så hvis du gad formulere en ny
> announce uden "??" i, ville den nok blive godkendt, skal du
> se. Du kan jo skrive "og noget om kerneoversættelse hvis vi
> når at finde en taler". El. lign.

Er det ikke "lidt" ambisiøst at man lige fortæller om kerneoversættelse
på den tid der er tilbage efter et andet fordrag ? Såvidt jeg husker
brugte Størner over de 3 timer da han fortalte i Januar og der var han
endda nød til at droppe patching fordi der ikke var tid :)

Ask