Re: [MOEDE] IDE (was: DRM: hvor og hvornår + linux-sikkerhed.

On 20 Aug 2002, Henrik Christian Grove wrote:

> Det ser måske sådan ud, men jeg har forsøgt at planlægge et temamøde om
> lyd, og har positive tilsagn fra Poul-Erik Hansen og Kristian
> Kallenberg og et lidt usikkert ja fra Hans Schou,

Så får du lige et klart ja.

> er så tæt på at falde på plads, at jeg vil bede dig overveje den
> 12. november i stedet. (17. oktober er også fri, der har jeg kun
> foreslået en installfest.)

Da den 17. oktober var tom, har jeg skrevet til Jens Axboe og spurgt om
han ville fortælle noget om IDE i Linux-kernen. Jens er blevet foreslået
som maintainer på IDE, hvilket han vist ikke er meget for. Anyway, der er
noget rod med IDE, og det kunne være sjovt at få det belyst af Jens selv.

Jeg forventer at høre noget teknisk, og så noget af det bløde om at
samarbejde, og blive tromlet ned af en opgave. Det lader til at IDE er
noget efterlader folk udbrændte.

Mere info: http://kerneltrap.org/node.php?id=381

mvh/hans
Soundcard volume controls for guys who like soundcard volume
controls.		-- http://heroinewarrior.com/mix2000.php3