Re: [MOEDE] DRM: hvor og hvornår + linux-sikkerhed.

Ole Tange <sslug@sslug> writes:

> God ide. Jeg tror ikke, der kommer >40 til sådan et arrangement. Jeg vil
> mene, at Symbions lokaler er store nok. Jeg vil foreslå d. 8.  oktober
> (som endnu er fri).

Det ser måske sådan ud, men jeg har forsøgt at planlægge et temamøde om
lyd, og har positive tilsagn fra Poul-Erik Hansen og Kristian
Kallenberg og et lidt usikkert ja fra Hans Schou, og det er kun fordi
Hans ikke har svaret klart endnu at mødet ikke står i kalenderen.

Jeg kan godt se at DRM-mødet er tiltrængt, men lige netop den 8. oktober
er så tæt på at falde på plads, at jeg vil bede dig overveje den
12. november i stedet. (17. oktober er også fri, der har jeg kun
foreslået en installfest.)

.Henrik

--
Registreret Linux bruger nummer 61622