Re: [MOEDE] DRM: hvor og hvornår + linux-sikkerhed.

On Tue, 20 Aug 2002 sslug@sslug wrote:

> Jeg tager tidligere indlæg som udtryk for at der er opbakning til at afholde
> møde om digital rights management. Spørgsmålet er så hvor og hvornår?

God ide. Jeg tror ikke, der kommer >40 til sådan et arrangement. Jeg vil
mene, at Symbions lokaler er store nok. Jeg vil foreslå d. 8.  oktober
(som endnu er fri). Har du lyst at være mødeleder? Hvem har vi som kan
sige noget om det?

> Lidt eftertanke har fået mig til tænke på om der ikke skulle findes en
> som samme dag kunne holde et oplæg om: Linux og sikkerhed.

Nej. Linux og sikkerhed er sååååååå stoooooort et emne. Vi kunne holde en
fuld månedskonference om bare det.

/Ole
--
Gør noget ved spam: Send det til sslug@sslug