Re: [MOEDE] teknik/politik (was: DRM: hvor oghvornår + linux-sikkerhed.)

"Rune Zimmermann" <sslug@sslug> writes:

> "Peter Makholm" <sslug@sslug> wrote in message

> ?? snakker jeg om niveauet?

'så tekniske at de henvender sig til en lille gruppe' kan jeg ikke
fortolke på anden måde end at du mener at det tekniske nivo er for
højt.

Hvis du istedet havde sagt 'teknik intereserer kun en lille gruppe' så
havde der ikke være noget udsagn om nivoet. Jeg tror dog ikke at man
kunne sige noget mere forkert. Jeg tror det er et mindretal i
foreningen der ikke er interesseret i tekniske aspekter af Linux.

> En stor del af SSLUGs arbejde går på "de mere bløde" emner. Det
> burde da også afspejles i hyggemøderne.

I København indleder vi altid møderne med et overblik over foreningens
aktuelle arbejde. Jeg vil derfor mene at hele sslugs arbejde afspejles
på møderne.

--
 Peter Makholm     |                            'Cause suicide is painless
 sslug@sslug |                             It brings on many changes