Re: [MOEDE] DRM: hvor og hvornår + linux-sikkerhed.

"Peter Makholm" <sslug@sslug> wrote in message

> 'Hvordan virker ls' og 'Effektiv brug af find' kalder jeg i høj grad
> også for teknikse emner. Nivoet har ikke noget med om et emne er
> teknisk eller ikke-teknisk.

?? snakker jeg om niveauet? - næ, jeg snakker om at møderne er så teknisk
orienterede, og så specifikke, at de har tendens til at blive uinteressante
for mange.
En stor del af SSLUGs arbejde går på "de mere bløde" emner. Det burde da
også afspejles i hyggemøderne.

Mvh.
Rune Z.