Re: [MOEDE] teknik/politik (was: DRM: hvor og hvornår + linux-sikkerhed.

On Tue, 20 Aug 2002, Rune Zimmermann wrote:

> Også set i lyset af at de møder der normalt bliver holdt i KBH. er så
> tekniske at de henvender sig til en lille (fast) gruppe i foreningen.

Det er min erfaring at møder der handler om IT-politik, fx
softwarepatenter, max tiltrækker 15 deltagere.

Er det meget teknisk, eller handler om sikkerhed, så trækker det nemt 100
deltagere. Også hvis det er midt i en sommerferie og det 25++° uden for.

mvh/hans
Soundcard volume controls for guys who like soundcard volume
controls.		-- http://heroinewarrior.com/mix2000.php3