Re: [MOEDE] DRM: hvor og hvornår +linux-sikkerhed.

"Rune Zimmermann" <sslug@sslug> writes:

> Også set i lyset af at de møder der normalt bliver holdt i KBH. er så
> tekniske at de henvender sig til en lille (fast) gruppe i foreningen.

'Hvordan virker ls' og 'Effektiv brug af find' kalder jeg i høj grad
også for teknikse emner. Nivoet har ikke noget med om et emne er
teknisk eller ikke-teknisk.

--
 Peter Makholm     |      There are 10 kinds of people. Those who count in
 sslug@sslug |                            binary and those who don't