Re: [MOEDE] DRM: hvor og hvornår + linux-sikkerhed.

"Peter Makholm" <sslug@sslug> wrote in message

> Jeg mener generelt at de faste hyggemøder skal bruges til tekniske
> emner[0]. Men ellers tror jeg ikke det ville være noget problem at låne
> et lokale i Symbion til et aftenmøde.
> 0) Standarddisclaimer om at det såmend bare er min personlige holdning
>    som såmend ikke tæller mere end så mange andre holdninger.

Har du en god grund til at have den holdning?
Jeg, personligt, er bestemt ikke enig med dig.. ;-)
Jeg ved at der er mange nye i miljøet, som ville finde det særdeles
oplysende, og relevant at have på hyggemøderne.
Også set i lyset af at de møder der normalt bliver holdt i KBH. er så
tekniske at de henvender sig til en lille (fast) gruppe i foreningen.

Mvh.
--
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk