Re: [MOEDE] DRM: hvor og hvornår +linux-sikkerhed.

sslug@sslug writes:

> Jeg tager tidligere indlæg som udtryk for at der er opbakning til at afholde
> møde om digital rights management. Spørgsmålet er så hvor og hvornår?

Jeg mener generelt at de faste hyggemøder skal bruges til tekniske
emner[0]. Men ellers tror jeg ikke det ville være noget problem at låne
et lokale i Symbion til et aftenmøde.

> Lidt eftertanke har fået mig til tænke på om der ikke skulle findes en som
> samme dag kunne holde et oplæg om: Linux og sikkerhed.

Så tror jeg ikke man skal satse på at kunne gøre det på en aften. Er
der noget bestemt sikkerhedsaspekt du tænker på. Jeg synes ikke at
'Hvordan sikre jeg mig mod script-kiddies' er så oplagt, men 'hvordan
undgår jeg at folk aflytter/ændre mine email' er måske relevant.

0) Standarddisclaimer om at det såmend bare er min personlige holdning
   som såmend ikke tæller mere end så mange andre holdninger.

--
 Peter Makholm     |    Yes, you can fight it, but in the end the ultimate
 sslug@sslug |                           goal of life is to have fun