Re: [MOEDE] Diskussionsmøde om Digital RightsManagement

Hans Schou skrev:

> Er det, det samme som EUCD?

Det lugter i hvert fald lidt af det.

> Det som du siger der, lyder som det der gør at jeg ikke
> lovligt kan se mine DVD-film på min Linux-pc med fri
> software. Det finder jeg er meget væsentligt for SSLUG.

DRM er ganske rigtigt - sådan som jeg forstår det -
inkompatibelt med Open Source, og med åbne arkitekturer som
PC'en for den sags skyld. Men når der nu er udsigt til
lovgivning på området er det vel fornuftigt nok at vi hører
lidt mere om hvad det kan komme til at betyde for os.

Jacob
--
"Sleep is just a cheap substitute for coffee"