Re: [MOEDE] Mødeplanlægning i København (NBI, Symbion)

"Kurt Frederiksen" <sslug@sslug> writes:

> Der rammer du hoved på sømmet. Det kan jeg jo heller ikke. :-)

Nej, men du ved hvilke problemer du har. Hvis du fortalte det, ville jeg
være i stand til at fortælle hvilket program du trængte til at høre
om. Derfra kunne man så se om man kunne finde en foredragsholder.

> Det er da lige så vigtigt at de "gamle" får noget ud af møderne i
> foreningen.

Det vil jeg påstå vi gør næsten uanset hvad der sker.

> Det var nu mere vægtningen mellem opfordringer til mødeemner for
> "nye" i forhold til opfordringer til mødeemner for "gamle" jeg synes
> kunne være bedre. Det er da muligt jeg husker galt men jeg husker
> bare 2001 - 2002 kalenderen som meget "Gammel" tung.

Det var den sikkert også. Den var i høj grad lagt af gamle medlemmer som
havde planlagt de foredrag de vidste der var interesse for og hvem der
kunne holde.

.Henrik

--
Den største fordel ved Windows er den gode understøttelse af
Windows-programmer.