Re: [MOEDE] Mødeforslag til torsdag 19.september.

Mark Gjøl <sslug@sslug> writes:

> Så ville én sawfish, én KDE (+ den wm der nu er standard der), én
> enlightenment, én blackbox / klon (dvs. fluxbox eller, den anden
> skrabede udgave jeg ikke kan huske hvad hedder), én window maker og
> evt. andet, nok være en klog ide...

Om det lige bliver disse 5 ved jeg ikke, men der skal i hvert fald
sættes navne på hvem der præsenterer hvad og forskellighed er en god
ting så jo forskelligere det præsenterede er jo bedre.

En ting: Som mødeansvarlig vil jeg i hvert fald diktatorisk afsætte
plads til at Kristian kan fortælle om 9wm.

--
 Peter Makholm     |              I have no caps-lock but I must scream...
 sslug@sslug |                                               -- Greg