Re: [MOEDE] Mødeforslag til torsdag 19. september.

Mark Gjøl <sslug@sslug> writes:

> Så ville én sawfish, én KDE (+ den wm der nu er standard der), én
> enlightenment, én blackbox / klon (dvs. fluxbox eller, den anden
> skrabede udgave jeg ikke kan huske hvad hedder), én window maker og
> evt. andet, nok være en klog ide...
Jeg vil stadig gerne vise 9wm frem. Den kører stadig på FreeBSD, men det er
jo underordnet.
Jeg vil skyde på at det vil tage omkring 2 minutter at fortælle hvorfor jeg
valgte den, 3 minutter at vise den frem. Læg hertil 2 minutter til at boote
maskinen :)

/kristian

--
Et fad vin gør flere mirakler