Re: [MOEDE] Mødeforslag til torsdag 19.september.

On Mon, 12 Aug 2002 16:29:10 +0200
[snip]
> Så ville én sawfish, én KDE (+ den wm der nu er standard der), én
> enlightenment, én blackbox / klon (dvs. fluxbox eller, den anden
> skrabede udgave jeg ikke kan huske hvad hedder), én window maker og
> evt. andet, nok være en klog ide...
> Der er ingen grund til at 5 mennesker viser deres KDE frem med 5
> forskellige themes :)
> Og det er vel smartest at få nogle af de mere udbredte themes op, da
> der jo nok er en grund til at de er udbredte. Jeg kunne ikke lige
> komme på flere :)

Jeg vil mene at en skulle fortælle om metacity (gnome's nye WM i stedet
for sawfish) da den er helt ny og har et par nye ideer i lommen (har jeg
hørt) samt er meget minimal til samligning med sawfish (der er enorm
feature fyldt).

--
Kim Schulz - Freelance Development    | Only two groups of people fall
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | for flattery -- men and women.