Re: [MOEDE] Mødeplanlægning i København (NBI, Symbion)

On Mon, Aug 12, 2002 at 12:04:32 +0200, Peter Makholm wrote:

>  - Vi skal være bedre til at kunne afslutte programmet 'til tiden' og der
>    skal være mere plads til uformel småsnakken.
>
> 'Til tiden' er officielt klokken 2200, men det er vist egentligt mere
> bare fordi det er det vi plejer at skrive i kalenderen end baseret på
> en egentlig overvejelse. Jeg tror dog ikke vi skal sætte det senere.

"til tiden" skal vel forstås som det annoncerede tidspunkt.
Det kan jo sagtens være et  med foredragsslut kl. ca. 20:30
og "hyggemøde/snak" derefter.

Det gør det jo lettere at planlægge når annoncerede tider forsøges
overholdt, specielt for dem der ikke kan blive til så sent på aftenenen.

--
mvh Frank Damgaard  |