Re: [MOEDE] Program ved Install-festen.

On Fri, 2002-08-09 at 19:56, Ask Holme wrote:

> Ok - hvad med fordeling af maskinerne til de forskellige installatører
> samt placering af maskinerne (ligesom på Niels Brock). Jeg må indrømme
> at jeg synes det gik over al forventning der - og de opgaver som man
> ikke lige selv kunne klare fik man bare andre til at hjælpe med tilsidst
> :) noget du gider at stå for ?

Jeg vil lige sparke en bemærkning ind her. På Niels Brock fik jeg en,
der skulle have installeret en server der både skulle være web-, ftp-,
dns-,samba- proxyserver, og firewall. Den anden som jeg skulle
installere for dukkede ikke op. Hvis han var dukket op havde jeg ikke
nået begge maskiner. I hvert fald ikke så godt at begge kunne få noget
de kunne bruge til noget. Man bør nok lige kigge på hvad der skal
installeres på maskinerne også. Hvis folk skal have installeret mange
ting bør den pågældende installatør efter min opfattelse ikke have lige
så mange maskiner at installare som de øvrige, eller også skal det være
de lidt mere erfarne installatører der skal stå for de maskiner.

/Kristian